Bla bla bla...

publicerat i Dagbok


Åh nu var det länge länge sen jag skrev ner några rader och nu blir det inte så mycket rader heller =P
Jag är så trött både i kropp och själ! Jag kom i säng runt 5 imorse så jag var bra seg när jag skulle kliva upp ur bingen. Vill gå i ide och vakna när våren är här. Har jobbat min 10:e dag på rakan nu och imörn är jag äntligen ledig!!! Sen jobbar jag några dagar och blir ledig i hela 4 dagar! Me like!

Jag ska eventuellt ut och resa i helgen. Inget är helt säkert ännu....tell you more later...

Igår var jag en sväng till Karlskoga och mötte upp Jocke så jag fick en ny skärm! Jippi jippi!  Den är stooor mot den jag hade innan och så är det widescreen så det är underligt och väldigt ovant. Det är väl en vanesak. Jag är super nöjd med den iallafall =) Käkade lite mat på kvällen...mumisgt!



Foto: Jag

I lördags var jag på 40-års kalas hemma hos min brors sambo och vad gör man inte när de har sånna fina töser...klart man knäpper kort på dem men det är bland det svåraste jag gjort! Tre töser, tre olika viljor...hahahaha! Roligt hade vi såklart! Kommer i senare inlägg mer vad jag har haft för mig dagarna som varit =)

Imörn blir det fotning till max.....Joru...så är det!

Ha en skön kväll....för trött för detta nu känner ja!


Löve

//Jessica



Kommentera inlägget här :