Mot stugan!

publicerat i Nöje


Hejsan!

Nu ska jag och Gittan ta en redig biltur uppåt i landet, närmare bestämt till stugan. Dagen har kommit! Igår fick Gittan nytt fäste till bilbältet så nu i fortsättningen åker jag återigen lagligt. Jag spanade även oljan som måste fyllas på...nån dag (!), pumpade i luft i däcken och fyllde på vatten. Ibland kan jag allt rå om min Gittan ;)

Jag har packning för ett helt år med mig känns det som. Typiskt kvinnfölk!
Det ska bli riktigt skönt med lite ledighet efter att ha jobbar en hel del på sistonde och förena nytta med nöje är inte så fel det heller =D Jag håller tummarna för att vädret kommer vara hyffsat =/ Fotning nästa...mohahaha =P


Vy från stugan en tidig morgon

Jag får se hur det blir med nätet däruppe, annars får ni vänta med lite uppdateringar och bilder tills jag kommer hem igen! Jag har nog ett och annat att dela med mig efter helgen...
Nu ska jag ha jätte skoj och jag hoppas att ni får en rolig helg ni med =D

Pöss på er

//Jessica



Kommentera inlägget här :