Kusin vitamin

publicerat i Fotograf


Under påsken fick jag tillfälle att fota min supersöta kusin Miranda. Hon är helt gudomlig! Jag har aldrig stött på någon som har så mycket kunskap för att vara så liten. Hon vet så mycket! Under påskmiddagen satt hon och berättade hur man provsmakar vin och snurrade på glaset. Jag var tvungen att fråga henne hur helskotta hon kunde veta det. Till svar fick jag att men du Jessica....min mamma jobbar ju på systembolaget! Jaha...där fick jag jag minsann svar =P



          

Det kommer bli något stort av henne, var så säkra. Hon vill bli allt möjligt. Vem ville inte det när man var liten? Vara modell skulle hon vilja vara efter att vara sångerska, sjuksköterska, polis och ja listan kan bli lång. Hon var riktigt duktig att posera min favvokusin. Puss puss på dig!

Kram


//JessicA



Kommentera inlägget här :