Update

publicerat i Allmänt


Tjoho!

Tydligen så har ingen haft en glad påsk? Själv åt jag så jag storknade igår. Jag vet inte hur många ägg jag vräkte i mig, kanske 6 st skulle jag tippa på. Dock inget godis. Mormor hade en sån genomgod kalkon. Örtmarinerad och det bara smällte i munnen. Gravad lax är inte dumt det heller. Det finns inget stopp i mig hur mycket en tösabit som jag kan äta.

Jag är på "semester" och jag vet inte om nån kan ha så tråkigt som jag har just nu?!! Ni som inte vet så är jag i Gävle hos släkten. Efter en liten shoppingrunda idag kom jag hem till Storsyrran. Doften av nybakade muffins sträckte sig i trapphuset. Lillsyrran hade bakat Smurf muffins!


Tycker de ser helt goda ut! Hon blir också en jäkel på att baka den tösa.
Jag spenderade mina sista pengar på kläder idag, dumt va? Det blev två klänningar som jag inte ens behöver men var tvungen att köpa, de satt så underbnart snyggt på kroppa! Jag är för liten för kläder jag hade förr och lite för stor för kläder jag hade i somras. BAD! Jag har ju inget att sätta på kroppa! PaniK! Jessicas nya signum...LODIS!

Jag fyller på onsdag...jag önskar mig nya kläder och skor =P

Take care


//JessicA

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mags:

Jag fyller på torsdag! Jag önskar mig en rik karl!

Kommentera inlägget här :