Misslyckad dejt

publicerat i Fotograf


God afton

Det ser ut som det snart kommer ösa ner regn. Kyligt är det med. Hurtigbulle är mitt nya namn, iallafall för i dag. Min kondition har försämrats. Trodde jag skulle kola vippen när jag trödde (trampade) som en dåre ner till stan idag på syrrans cykel. Dax att tänka om sina vanor med lite sunt förnuft. Men men, Börgi tog vara på det fina vädret och fick motion på köpet. Inte illa pinkat!

Våren är nu här och jag passade på att öva lite mer med macro som jag fortfarande tycker är jävligt svårt. Bland blommor och blad träffade jag på lilla krypet "Jack". Han var en mycket duktig poserare, dock envisade han sig att vända röva till...där fick man för att man försökte skapa ett fint vänskapsband mellan honom och mig. Dejten började riktigt bra men slutade väldigt illa. Är det nu jag ska skriva att han dumpade mig och flög vidare till en annan blomma? Han bara lämnade mig med en sargad blomma. Illa illa! Tack för den korta dejten Mr.Jack ;)

Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M:

Kanon bild! riktigt imponerad!

Kommentera inlägget här :