Brorsans 30-års fest

publicerat i Nöje


Hellu hellu!

I lördags firade vi min storebror som fyllde 30 år. Dagen började med att vi samlades några vid tågstationen och överraskade honom. Vi käkade lunch på Kebab House och sen bar det vidare till Myrorna för att styla broder. Tråkigt att det fanns så dåligt sortiment för herrar men lite roligt blev det med utstyrseln. Jag fastnade lite extra för den blåa kavajen.




Visst blev han tjusig!? Ibland tror jag att brorsan är gay....

Sen bar det av mot flygplatsen. Lite segelflygning skulle han få uppleva. Det var perfekt väder. Knappt ett moln på himlen och solen var framme under hela dagen, lite kyligt dock. Jag skulle skitgärna flyga upp och njuta av tystheten och utsikten. Roligt att brorsan blev nöjd med flygningen =D











Det blev lite smörgåstårta att äta och det satt inte helt fel. Brorsan fick presentkort på tatuering så nu kanske namnet Birka dyker upp nånstans på kroppen. Vi i familjen har sparat pengar till en resa. Nästa år ska vi syskon åka till Italien, närmare bestämt till Monza och se Formel 1 med broder och det ska bli så jävla skoj! Inte för jag ser det annars men jag tror säkert det blir en upplevelse. Ja... annars finns det ju shopping att sysselsätta sig med om man tycker det blir tråkigt att se snabba bilar =P



Det blev minst sagt party! Jag tror alla hade det jättetrevligt och det blev en hel del skratt och tårar. En del fick för mycket i rocken (jag bland annat) men bortsett från det var det en kanonens kväll. Jag låter bilderna tala sitt tydliga språk.



Avslutar med en gruppbild!

Zizzi, Igge, Gräsberg, Pontus, Berka, Robban, Jag, Thure, Nadde, Sabine, Helena och sist men inte minst brorsan.

Kyss


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MAgs:

Faan det ser ut som att ni haft det riktigt sköj! Puss puss

2:a kommentar, skriven , av simone:

syster ryster i farten =P

Kommentera inlägget här :