Följ mig

publicerat i Allmänt


Hellu hellu!

Fredag äntligen! Mitt nöje för denna afton är tvättstugan och jag ska försöka pyssla ihop en ny bloggdesign hade jag tänkt mig. Mellan tvätten springer jag nog över till Gräsberg och tar mig en öl eller två, tvätten lär bli roligare om inte annat. Det är ju inte så att jag slänger ihop mörk med ljus tvätt med lite alkohol i blodet...tror jag (?). Det ska bli intressant att se om min soffklädsel krymper eller inte....

Det kan hända skumma saker på bloggen ikväll när jag rotar runt i kodmallen. Det förvånar mig inte om allt blir pannkaka. Jo....jag får väl bli en i mängden att gå med i Bloglovin. Klicka på länken eller på den STORA ikonen i länkar för att följa min blogg. Det är helt anonymt. När jag skriver ett nytt inlägg får ni meddelande om det så ni slipper gå in flera gånger per dag för att spana mina tråkiga inlägg ;)

Klicka för att följa min blogg

Var för en stund sen och hämta min biljett till THÅSTRÖM som har konsert på Nöjes imorgon. Det kommer bli riktigt bra! Längtat som en dåre att få se han. Jag kommer bli så kär! Funderar starkt på att dra ner till Göteborg i sommar för att gå på både Anna Ternheim och Thåström som gör konsert ihop. Den konserten lär bli underbar! Någon som vill göra mig sällskap?

Tvätten var det ja *boring*


Hörs!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag följer den nu.

Kommentera inlägget här :