Sm-guld

publicerat i Allmänt


SM-GULD!
Lite efter att skriva men var så seg igår efter att firat att Färjestad tog guldet! Det var meningen att vi skulle se matchen ute men i vanlig ordning var det fullproppat på alla ställen. Vi satt några stycken hemma hos Gräsberg och gluttade på matchen. Efter slutsignalen åkte vi ner till staden. Det var mycket folk på gatorna, en kille hade klättrat upp på en buss, en annan satt längst upp i en lyckstolpe och det tutade som bara den. Festligt värre.


Det var minsann drag ute på krogarna och Jessica var på toppenhumör. Vilken stämning. Hela Karlstad var i ett stort lyckorus.
Jag slutade tidigt på jobbet igår och skulle velat att åka ner till torget och fira FBK men var mer död än levande. Det slutade med att jag la mig på soffan och sov i timmar. Lovely.

Snart bär det iväg på minisemester. Sen som alltid att packa, finns det nått tråkigare? Nästa vecka fyller jag år, lite deppigt. Man är inte 20 längre men känner mig fortfarande som 18. När ska jag bli vuxen..hahahaha! Jag längtar efter att få käka prinskorvar och ägghalvor under påsken nu, mums!

Måste packa!


Hej hej så länge


//JessicA



Kommentera inlägget här :