Vår, hockey och jag

publicerat i Modellbilder


Godmorgon!

Vårväder och jag ska jobba hela jävla dagen, hur surt är inte det? Ikväll blir det jag som bänkar mig framför tv:n och ska följa hockeyn hemma hos Zizzi och Igge med lite mat och dryck. NU TAR VI DOM! Jag vill så gärna gå på matchen imorgon...skit oxå =( Om vi vinner idag så kan matchen imörn bli att vi tar SM guld. Vilken känsla att vara på plats då! Annars...nån som vill hänga med och se matchen på krogen???? Älskar stämningen...;)



Nu...klet i fejjan och tuta ner till jobbet..

Have a great day!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Grasberry Green:

Den här var jättebra för det var mkt attityd i bilden Jessica... Ass-Bra!

Hur går det annars med allt? Kommer ljuset till dig?

2:a kommentar, skriven , av Susanne:

Wow, vilken läcker bild gumman!

3:e kommentar, skriven , av grodan:

ha ha, tur att du ansat bikinilinjen på den bilden du!! eller är det ps?

4:e kommentar, skriven , av JessicA:

Svar till Grasberry Green: Det rullar på! Livet är klart mycket bättre =)



Svar till Grodan: Hehe...gör inte alla det när man har på sig badkläder? ;)



Åh såklart tack suss =)

5:e kommentar, skriven , av Isa:

ojdå, jag har ju inte sett de här bilderna

Kommentera inlägget här :