-BTS Med Elina-

publicerat i Fotograf


Go kväll alla!

Helgen är över och en ny arbetsvecka nalkas. Rätt trist måste jag säga. Grymt skönt att ha varit ledig hela helgen och hunnit med lite party och en plåtning med snygglot Elina idag. Vi körde på två teman och den sista temat kommer bli apasnygg, jag bara känner det på mig *stolt*.



Första temat blev det sand, sand och yrande sand. Fan att det skulle blåsa så mycket, dels för att inte få modellens hår flygandes okontrollerat upp i ansiktet hela tiden men även sand i ögonen är inte hippt alltså. Inte heller reflexskärmen som ska ge ett bra ljus ville blåsa bort. Well, en ny erfarenhet rikare. Kunskap är inte tungt att bära =)



Location vi var på är en bit bort från Karlstads flygplats. Jag fastnade för stolparna som sorgligt nog var "Livsfarliga ledningar" så de fick endast stå och se snygga ut, annars hade man kunna leka loss med dom en hel del. Från denna session finns det massor av bilder som är bra! I kind a like it!




( Detta är bara BTS-bilder, oretuschade)

Jag får tacka min tappra vän Patrik Olausson som ställde upp med bil och en strålande reflexskärmshållare. Jag står i skuld till dig då jag vet att du hade det tråkigt och var bakfull som ett ägg =P

Nu ska jag gäsa magen efter en fet pizza och hoppas att huvudvärken går över.


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Va roligt, ser fram emot att få se era bilder =)

Kommentera inlägget här :