Bills bills bills

publicerat i Allmänt


Helluuuuu!


         

Vad gör man inte en torsdags kväll för att få lite mer organiserat och städat hemma? Vardagsrumsbordet är täckt med räkningar från över ett år tillbaka, suck hujedanmig! Jag har lite att göra som ni kanske förstår. Sen ska jag färga mitt nyklippta hår och börja rensa ur min garderob på massa skit å få det så fint där oxå. Sen är det skorna som oxå ska få sig en omgång. Mitt liv behöver mer ordning och reda! Jag tror jag har kommit in i en höstrensning och grovstädning. Förrådet ska tömmas på massa gammalt skräp jag samlat på mig, mest inredning som ska väck.

Och föresten, någon som vill köpa min underbara goa soffa? Funderar nämligen på att köpa en nättare och mer enkel soffa men har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra. Jag älskar min soffa =/ ↓




Nu måste jag sätta lite fart så jag får ordning på räkningarna nångång!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mags:

vafaasaaaan.. ingår katten eller?

2:a kommentar, skriven , av JessicA:

svar: Soffan blir billigare om katten följer med :P Mohahahahhaa!

Kommentera inlägget här :