Fototräff och utgång

publicerat i Fotograf


Tjena!

Igår var en toppen dag! Underbart väder och en bunt sköna människor jag träffade på fototräffen som ägde rum på Mariebergsskogen. Det var en sån avslappnad atmosfär. Jag fotade snygglot Elina och jag har bara tittat på bilderna en snabbis och ska ta tag i dom så fort jag bara kan...många är apaläckra! Visar bilderna när de är klara givetvis. Vi körde bikinitema på stranden och på en båt. Me like me like! Det blev lite dåligt med behind the scenes (BTS) bilder dock =P



Var lite sleten efter flera timmar i solen och aningen stressad för kvällens party! Groggade lite hemma hos Gräsberg innan vi slant in hemma hos Suss & Thure. Det är riktigt nice att vi alla bor på samma gata! Det blev utgång till Glada Ankan och hade skitskoj måste jag säga. Extra roligt att få festa ihop med brorsan och Robban oxå, då får man aldrig tråkigt!

Nu ska jag äta glass och titta lite på tv innan det är sängen för min del.


Natti natti


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Snygga bilder :)



2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

åh nu har jag hittat din blogg också :D den måste jag ju följa!

roligt att se lite bilder från dagen :) dumma min kamera alltså! ><

3:e kommentar, skriven , av Sofie @ sande.blogg.se:

Hej jessica! visste inte du fotade :)

VA KUL ATT SE! :)



Om du vill styra upp en TFP plåtning ngn gång vore de skitkul :)



Mariebergsskogen var trevlig, dock hade ja en liten jobbig dag med diverse saker som hänt, så hann inte fota så mycket! tyvärr .. :)



Kramar! / Sofie

Kommentera inlägget här :