Fredaaaag!!!

publicerat i Allmänt


Gissa om jag är glad för att det är helg! Jag är ledig tjoooohooo! Jag ser verkligen framemot denna helg och jag ska bara vara så lat och inte göra värst mycket. Pyssla lite i hemmet kanske, klä in lite fler skokartonger och fota ännu mera skor. Organisera mera behövs i min lilla lya.

Jag satt och funderade hur länge sen jag köpte ett klädesplagg till mig själv och det var skrämmande. Inget shoppande på 4 månader och det är ju inte riktigt klokt! På sin höjd nått enstaka plagg men det kallar jag inte för shopping. Lodis-Leif here I come! Blir så trött att denna månad får jag ut en rätt härlig lön. Jag tänkte att jag skulle börja bli ekonomisk. Jo men då kommer en fet räkning ( 2500kr ) från CSN som vill ha pengar av mig! Där rök mitt sparande jag hade planerat för denna månaden =( Det slår aldrig fel, ju mer stålar du får mer utgifter har du! Jag får vara Lodis-Leif en månad till och gråhårig då om det ska vara på det viset. IRRETERAD! Jag ska klippa mig, det får vara det jag får unna mig men det är inte illa pinkat...jävla kuk värld!

På måndag släpper dom biljetter till Depeche Modes spelningar i Sverige nästa år. Gissa vem som ska dit? Jooo såklart så är det jag. När jag var på Arvikafestivalen och såg dom så var det orgasm för öronen. En till spelning med dom kan man bara inte missa. Häng med vettja!

Jag har tagit hem massa insperationsbilder och jag är riktigt taggat till söndagens plåtning! Om jag inte klantar mig kan det bli så jävla assnygga bilder. Det känns lite pirrigt och jag hoppas inte det blir "Jessica Bomm Bergman" (internt skämt). 
Till veckan ska det förstoras ett gäng med bilder. Varför ska det vara så svårt att välja ut bilder? Bilderna ska pryda mitt vardagsrum med både bilder på mig och andra levande varelser och ting. Så egenkär kan jag inte vara att bara ha bilder på mig själv...hohohoho! Jag ska ha svart/vita bilder så långt har jag kommit i min beräkning. Bökigt!

Fan vad mycket babbel det blev...sorry!

Nu måste fingrarna få vila så dom orkar grappa tag om en ny ölburk =)

Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Riktigt snygga bilder du tagit! Hör gärna av dig om du vill styra upp en plåtning någon gång :)

Kram Sandra

2:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Mm alltid typiskt att det komemr mer räkningar då :/

Uscha



Ah skoj å gå på dem igen :)



Ha en underbar fredag

Kraam

Kommentera inlägget här :