Full rulle

publicerat i Allmänt


Full rulle minst sagt de senaste dagarna. Jag måste säga att jag är lite sleten och drömmer om att få en helkroppsmassage. Mina fötter värker av smärta. Himla mycket jobb nu och vill bara vara ledig. I söndags jobbade jag på Hammarö aktionsverk och det var himla roligt men var stendöd efteråt.

I lördags var det bröllopsfest för makarna Ölmebo och det var skitskoj! Vilka hemska bilder det ligger ute på facebook...hahahaha! De bjuder jag på ;) Blev fest till 4 på morgonen och jag jobbade dagen efter, så smart av mig.
Tack Ölmebos för en kanonfest!

Idag är det mera jobb, snart avklarat 12 dagar på rad visst är jag duktig? Klirr i kassan and I kind a like it! Skulle bara säga att jag lever....

Hej svejs


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Ja, tack själv! :D



Hehe ja du kom iväg till jobbet iaf ^^

Var lite tveksam om du skulle klara det :D



Kramis

Kommentera inlägget här :