Insperation

publicerat i Allmänt


Ibland behöver man leta insperation till fotningar och då är det bra att pyssla ihop ett litet collage-moodboard. Jag är himla fotosugen nu och hoppas att jag får knäppa lite bilder imorn då jag äntligen är ledig!



Igår var jag på tjejmiddag hemma hos Millimus. Det bjöds på tacos himla gött var det. Börgi var lite ur funktion efter mycket jobb och var mer död än levande. Första gången jag fick hålla i lilla Melker med, himla söt gosse! Tack alla brudar för en mysig afton =D Solen skiner och jag ska jobba, inget ovanligt men får vila upp mig imörn. Kanske borde dra ner till hamnfestivalen imörn. Någon som är sugen på att haka på?

Time to go


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

fantastisk moodboard!

Kommentera inlägget här :