-Ny bild-

publicerat i Modellbilder


Nedräkningen har börjat! Om en  vecka är det konsert med Anna Thernheim och det ska bli hur grymt som helst! Jag har hört att hon är väldigt bra live så nu har jag höga förväntningar! Wiiii

Och ser man på...en liten ny bild på mig! Bilden är från den första sessionen vi körde och jag behövde bara ha en bild som jag skulle vara nöjd med, och det blev massor! Jag tror jag måste pilla lite med de andra oxå =P


Foto: Kjell Sangberg
Retusch: Jag

Do You Like? I Like....

Pöss på er


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Jätte fint! Snyggt sminket blev och speciellt håret ;)

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

dnygg pic!

3:e kommentar, skriven , av Sebbe:

Det är något fel på din blogg!?%#+!¤!



Du tösabita, finns det någon bild du inte är så vacker på? En annan börjar undra om du finns på riktigt. Ögonen, jag säger då det..dina ögon och inte minst, vilka drag i anisktet. Du är bra!



/Sebbe



Kommentera inlägget här :