Nominera MIG!

publicerat i Allmänt


Hej!

Vet ni en sak? Ni lyssnar väl på Mix Megapol väl? Om inte..dumma dumma er.
Personligen är det den bästa radiokanalen på morgonen att vakna till. De är ett sånt samansvetsat gäng Adam, Gry och Anders! Jag älskar  bl a Grys skratt, Adams sarkasm och Anders uppriktighet. Vinn Adams pengar är ju en hit minst sagt, den mannen är ju sjukt bra på allt! Extra pluss för han är från min hemort oxå..hejja Adaaam!

Ja, nu är ju lilla Gry, eller nja...större Gry (gravid) redo för att fylla ett helt tjejplan igen! Nja...varför inte skriva in och nominera MIG för att jag ska få en chans att följa med till Kanarieöarna!

Jag förtjänar att komma bort ett tag efter alla tråkigheter i livet just nu!

Gör slag i saken och nominera mig för att få en chans att komma med på  Tjejplanet! ←




Kram

//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ernest:

Så nu är du nominerad!

Ha De!



PS vi får ta å dra ut på krogen ngn gång å supa lite tycker jag DS

2:a kommentar, skriven , av Angelica:

Tihi nu har jag nominerat dig med =) Lycka till gumman...kramen

Kommentera inlägget här :