-Nekonana-

publicerat i Fotograf


 God morgon... eller?

För er kanske det är morgon! Jag har precis fixat med lite bilder såhär på nattskiftet. Jag börjar inte förens kl.14 imorgon och då kan man unna sig att vara uppe sent. Jag är sleten måste jag säga. Klagar gör jag inte. I förregår fick vi lite extra tid på jobbet och då blev det lite fotning med goa tösa Nekonana. Hon har energi den tösa! Vi testade lite i studion på olika ljussättningar och jag kom på, nja inte sååå konstig att jag suger på ljus! Det är ju en hel vetesnkap ju!! Icke att förglömma, andra gången i mitt liv jag fotar i studio. Vanligtvis är ju jag framfö kameran =P Om ni inte märkt det =P



Vad tycks?

Om nått annat

Nästa vecka förmodar jag kommer bli hur härligt som helst. En lite roadtrip till kusten och Göteborg. Hej mitt älskade Göteborg! Nu ses vi igen. Jag längtar så enormt mycket. Jag har ju sagt att det är mitt år så då ska det hända "Some good things!.....=D

Tack mina söta vänner som komenterar! Det är bland det roligaste på bloggen när man får en kommentar. Fortsätt så, okej? De härliga, osynliga människorna som är inne på bloggen. Hur ska jag få er att lämna en rad? Jag kan själv säga att jag lämnat kanske 10 kommentarer på andras bloggar. Jag är kass! Så jag menar att det är förlåtet ;)


Jag borde se till min Pytt i panna nu....hungrig som en björn!
Rusa..


Natti..eller go morgon!


//Jessica




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fredrik:

Kommer du till Göteborg ?

Är det nått speciellt då skall göra eller?

Hör av dej gumman



Kram Fredrik

2:a kommentar, skriven , av jenny:

Duktig du e på att fora gumman :) :)



krama

3:e kommentar, skriven , av jenny:

fota ska det ju stå ><

Kommentera inlägget här :