Förberedelser

publicerat i Allmänt


Men tjenare!

Nyss hemkommen från mamma för att lämna bilen och tjuva lite mat. Sitter aldrig fel med lite kyckling och ris, gott. Drack lite kaffe och min storebror kom förbi oxå så man fick se hans nylle. Jag var förbi köpcentrat en snabbis för att handla det sista inför morgondagen. Det viktigaste hade dom inte fått in! Jag fick en tår i ögat, vad ska jag nu göra då? Jag var bara tvungen att köpa nya underkläder. Jag fick mer smak sen jag var på stan med Jenny häromdagen då hon shoppade jättefina underkläder. För min del blev det  7 par sexiga trosor för under 100-lappen! Det ni, rena rama fynden!

Min lägenhet ser fördrövlig ut. Det är saker precis överallt. Mitt vardagsrum ser mer ut som en ministudio där jag har iscensatt en "kuliss" för imorgon. Snart är det dax för badrummet att få sin förvandling efter jag fått tummen ur och göra rent först, måste rensa avloppet...nån som vill gegga med det så säg gärna till! Det ska bli, vitt och fluffigt mer säger jag inte ;) Den sessionen ser jag extra mycket framemot. Jag måste göra mig redo inför morgonen oxå, måla naglarna, fila fötterna, raka benen, noppra ögonbrynen och ha allt klart med kläder så vi kan arbeta effiktivt. Men här sitter jag likt förbannat, seg i vanlig ordning =P

 

Jag är ett riktigt fan av skönheten Dita Von Teese. Många av hennes bilder är hur bra som helst. Nutidens pin-uppa. Hon är så kvinnlig och gör sig riktigt bra på bild den tösa. Jag inspereras mycket av henne då hon gör massvis med bilder i underkläder och med hur snygga korsetter som helst, avis som få på henne...hihiihihi. Det kanske blir en liknande bild som denna imörn...nja inte att mina "mjölkpaket" skulle titta fram men korsetter har jag ju faktiskt! Jag vet inte varför jag gillar just denna bild, jag bara gör det på något sätt.

Näe kan inte sitta här längre och skriva massa strunt, har ju miljoner grejer att göra! Jag ska även upp i ottan för att göra mig redo så lite pigg vill jag ju vara!

See You

//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

lycka till imorrn. ha så kul. ser fram emot å se korten sen :)

kraaam

Kommentera inlägget här :