Andra försöket

publicerat i


I julklapp fick jag boken Äntligen ICKE-RÖKARE för kvinnor av Allen Carr av min storasyster. Jag lyckades inte så bra sist och jag har hört mycket bra saker om boken. Förhoppningsvis, med hjälp av boken är jag en av alla kvinnor som är icke rökare. Det skulle vara en befrielse. Det var inte så himla jobbigt att vara utan cigg så jag kan ju om jag bara vill. Så...nu ska jag läsa boken, redan idag när jag sitter på tåget till Stockholm. Tankeställare hoppas jag att jag får!





//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mägdi:

Jag har läst den..på engelska. Funkade inte särskilt bra för mig men det är många som har lyckats med den!! Angus tex, är helt rökfri och har varit i 3 år efter att han läst den. Lycka till, puss o kram

Kommentera inlägget här :