Kaffe Dejt

publicerat i Modellbilder


God förmiddag!

Trött som en gnu är jag. Ögonen vill falla ihop och man blir ju inte piggare av att det är en lightversion av en snöstrorm ute. Jag får skylla mig själv för min trötthet, eller inte faktiskt! Det är Gräsbergs fel som ringer mitt i natten och vill ta en cigg in på små timmarna. Jag som var himla duktig att komma i säng inatt innan Gräsberg kom på besök =P Han traskade hem runt 4 inatt och jag hade lite problem att somna om, jädras Gräsberg..hahahha!


Upp med tuppen idag för en planerad kaffe dejt med käre Kjell som hade vägarna förbi Karlstad. Vad mysigt att surpla morgonkaffet tillsammans med nån. Jag fick två stora påsar med clementiner och jag bara älskar clementiner, det är som godis...mums! Tack! I övrigt så är det Kjell som tagit dessa bilder på mig och man längtar ju bara mer till sommaren när man ser dom! Vi ska få till lite fler sessioner framöver så planering är i full gång i min skalle. Jag tycker det är så himla roligt att arbeta tillsammans med Kjell, vi är ett bra team!

Dax för att slänga i ny hårfärg så det gråa försvinner =P

Pöss


//JessicA



Kommentera inlägget här :