Naturbilder

publicerat i Fotograf


Go kväll!

Idag har jag legat i med både städning och tvättning så jag känner mig alldeles nöjd med mig själv. Imorgon bär det av till huvudstaden till käre Peter Pan. På ett sätt är jag så trött på att resa, känns inte som man har varit hemma på snart en månad bara farit runt i Sverige. Dock så har det varit riktigt skoj att resa så, det ska jag inte klaga alls på. Det är självaste resandet jag tycker blir allt för drygt. Alla timmarna man sitter och kör kan man vara utan! Men det ska bli skönt med en lugn, alkoholfri helg.

Bilder från Orust...vad tycks?

     
(Klicka på bilderna för att se dem större)

Haa duu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jättefina!! speciellt den färgglda!

2:a kommentar, skriven , av myran:

Fina bilder !! särskilt den svartvita :)

Kommentera inlägget här :