Ingen rubrik

publicerat i Dagbok


Jag befinner mig fortfarande hemma hos Peter i Stockholm. Har lite egen tid med min dator för tillfället. Peter verkar så nöjd att få spela lite och han slipper höra mitt tjat för en stund. Näe då, vi har mest degat och haft det gött. Jag har även spelat en del tv-spel själv och jag borde själv skaffa mig ett playseats...då skulle jag klå Peter Pan med hästlängder, iallafall efter lite träning och med min envishet! (Han säger åt mig att jag ska skriva hur snygg han är oxå)

Men..jag har lite problem just nu. Jag måste sammanfatta en bra text som ska ligga på min nya hemsida som är på ingång. Det är himla svårt att skriva saker om sig själv. Jag är helt nollställd och skriva är inte min starka sida, speciellt inte på engelska. Huuuhaaa! Det blir inte så roligt att läsa....Hej...jag heter Jessica och jag tycker det är skoj att spexa framför kameran, på hobbynivå =P Nääeee...låter inge bra alls. Jag med mitt kluriga utseende ska ta och klura vidare lite här....smaska lite chips och bli proffs på bilspel =D

Ta väl hand om er


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hörru mongo! Säg vad det ska stå på eng så kan jag översätta vettu! Hemma hos ma o pa, slå en signal sen!=)

Kommentera inlägget här :