Ärligt?

publicerat i Modellbilder


Ärligt? Vad är detta med fucking Ps egentligen? Har fortfarande inte lagt mig än och klockan är just nu 07.47. Jag får krupp. Varför kan det inte bli som jag vill!? Jag vägrar ge mig, det är bara så. Envis som en oxe kan jag vara. Visst kan jag skylla på Ps, mest är det väl jag som är supertrött och behöver sova och låta bilderna vila antar jag. Vad är det dock för mening när klockan är snart 08.00? Ny dag...nya tag eller? Jopps...därför tar jag nya tag...Nu..typ..eller...ska jag skita i det kanske? Bööökigt juuu! Lika bra att vara uppe tills affären öppnar så kan jag köpa cigg. Jag har rökt många cigg inatt vill jag lova. Det kukar sig.



Tjoflöjt..där dog ja =P


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sayran:

Så vackert!!!!! mina favo bilder de här tre!

Kommentera inlägget här :