Flitiga Berta

publicerat i Modellbilder


Nääämäään Häääj!

Flitiga Berta har varit i farten idag. Hon känner sig nöjd med sin prestation minst sagt. Berta är jag. På mitt hektiska schema stod det städning och flera timmars redegering. Nu känner jag mig lite seg och trött i ögonen. Benen värker en smula oxå. Jag sitter lite knepigt framför datorn, ungefär i buddha ställning. Jag har svårt att sitta som vanligt fölk på en stol. För mig är det bekvämt, i början satt säga. Bilder jag suttit med är från träffen. Jag har typ...få se 2 bilder kvar. Tänkte jag visar alla när alla är klara. De blev helt okej iallafall.

I helgen jobbade jag. Det var lite halvdrygt. Tiden känns som den inte går alls. I lördags var jag och ett gäng nere hos paret Ölmebo och grillade i det mysiga sommarvädret.....REGNET! Det blev utgång på Koriander som är himla mysigt på sommaren. Mycket folk och så blev jag uppbjuden av en mycket trevlig herre vid namn Christian. Den snälla herren Christian har två hjul och pratar lite konstigt och har lite ryck för sig. Jag tror han förföljer mig. Vart jag än går ut så är han där. Ni ska veta hur många gånger jag vänt om när jag ser han rullandes mot mig och in i det minsta undviker jag att han ska se mig. Men i lördags gick det inte att bli osynlig. Christian är förståndshandikappad och sitter i rullstol. Han är jättesnäll och go det man förstår. Jag tror han blev glad med lite kvinnlig närhet på dansgolvet =P Jag är inte den som är den! Jag åkte hem tidigt i lördags för att vara lite ansvarsfull då jobb väntade i söndags. Jag ville vara kvar! Jag fick besök av käre broder tuck och min storasyster som hade kommit ner från Gävle för att hämta sin söta vovve hon köpt. Jag blev lite snopen.

 Igår blev det lite film med Gräsberg. Vi smaskade chips och tittade på Benjamin Button, en sjukt bra film! Jag tittar mycket på film numer. Dock har min DVD ett eget liv likaså min bärbara som vill fungera när den själv känner för det. Tur att man har två. Två datoren alltså.



Foto: Kjell Sangberg

Tiden har rusat iväg på min lediga dag. Jag känner mig ändå nöjd över dagen. Har ju hunnit med massa saker. Näää...nu ska jag börja på en bild till sen är det ett kvällsbad innan sängen. Ny arbetsdag väntar mig.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


//JessicA



Kommentera inlägget här :