Första är...

publicerat i Modellbilder


Nu är jag ledig! Första ölen är öppnad (eller var det andra) och jag mår toppen! Jag är på partyhumör deluxe. Funderar på att bränna lönen ikväll på krogen, dansa så mina fötter blöder och pippa alla snygga killar. Idag känner jag mig farlig ;) Skämt åsido people. Spotifylistan är proppfull med grymma låtar och här ska det festas....länge sen sist jag kände ett sånt partyrus strömmandes genom kroppen! Nån som ska med? Ni får det inte tråkigt med mig i gänget ;)


Foto: Kjell Sangberg

Jaha...nu börjar det kuka sig med stilen oxå, det ska inte vara kursiv på inlägget!  Men men....skitblogg alltså. Går icke att ändra som Roland sa.

Imorse hittade jag en hel del äldre bilder på mig som jag inte redigerat. Inga superbilder på nått sätt men ska försöka ta tag i dom imörn/söndag och sen har jag massvis med bilder att fixa med på Anders. Vem vet, det kanske blir ett litet bildregn i helgen =)

Nu ska jag göra mig till ett snygglo...;)


Tjollahoppsansa!


Kyss & smek


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Snygg bild!

2:a kommentar, skriven , av G I L R A E N:

SVAR: Vad kul att du tycker att jag är duktig. :) VAr lite orolig att jag inte skulle "duga". Om du vill får du gärna adda min msn så kan vi diskutera vidare. Kram

Kommentera inlägget här :