Trevlig midsommar!

publicerat i Nöje


Gäsp! Trött som en björn är jag och en gnutta stressad att hinna göra mig iordning inför kommande bröllop idag. Vädret ser ut att hålla i sig, inge regn idag tack! Vilken förberedelse det är med ett bröllop. Igår hjälpte jag till att duka och vilken tid det tog. Små ting kan ta en evighet. Helt klart värt det när det blev så himla mysigt och fint.


                           


De hittade verkligen ett toppenställe att ha festen på. Blomsterhult heter det. Det andas svensk sommar och passar utmärkt just för att de vigs på midsommar inför ca 1000 personer kl.12 idag. Nej, alla är inte gäster. Jag skulle skita knäck om så många tittade på. Det kommer bli så sagolikt, somrigt och väldigt speciellt. Jag kommer nog fälla en tår hur fina brudparet kommer vara. Sen blev jag riktigt jävla nöjd med presenterna jag och Gräsberg fixat så det känns ju oxå väldigt roligt. Det ska bli spännande att få ta del av kurdiska traditioner blandat med den svenska traditionen. Vem vet, man kanske dansar runt en midsommarstång idag, jisses vad det var evigheter sen sist.

Jag önskar ER alla en trevlig midsommar, ta det lugnt med nubben och för guds skull...Dont drink and drive!


Kramen


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny Ölmebo:

ses sen :)



glad midsommar! :)



kraaam

Kommentera inlägget här :