Sommar

publicerat i Fotograf


God förmiddag!

Nu är det sommar, sommar, sommar trallar jag lite för mig själv och gör glädjehopp. Värmen har kommit för att stanna (man kan alltid hoppas). Igår testade jag mitt nya objektiv. Jag är grymt nöjd och vilken skärpa! Lycklig och glad.

Jag var ute och letade nya roliga locations att bli fotad och att fota på och hittade ett och annat guldställe. Det kliar i fingrarna, känns mer som ett krävande abstinens =P



Min söta lilla kalv var så nyfiken så.....testade olika skärpedjup ↓ oxå...


Nu ska jag ner till Suss och sola och bli bjuden på lunch...MUMMA!

Kram i solen


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bernt-Alfred:

Väldigt fina bilder Jessica! Du är lika duktig på att fotografera som du är vacker.



Jag ska nu gå och hämta andan!



Hälsn.



Bernt-Alfred

2:a kommentar, skriven , av Millimus:

Hej Gumman!



Vad otroligt duktig du är! Detta är vad du ska syssla med :) Jättefina bilder.. Vem är Berntalfred?



PÖSS

3:e kommentar, skriven , av apan:

vilka fina bilder! :D

Kommentera inlägget här :