12/6-09

publicerat i Dagbok


Äntligen fredag som invigs med rena rama pissvädret. Huha så tröttsamt. Jag är så less på vädret, det gör mig frustrerad, seg och så har jag ingen ork att göra ett skit. Jag känner mest för att dra täcket över huvudet och sova. Igår var det studenten för min käre lillebror och idag gick lillsyrran ut högstadiet GRATTIS TILL ER BÅDA! Snacka om att jag varit seg i dessa dagar. Imorgon (tror jag) ska jag hjälpa lillbrorsan att flytta till sin nya lägenhet, mindre skoj. Inatt sov jag hemma hos mamma oxå. Ville inte alls vara hemma. Somnade sent och var ett levande lik imorse. Det var sista natten jag spenderade i mitt barndomshem. Mamma ska lämna MITT HEM och flytta till Gävle i slutet av juni. Jag är bra på att förtränga saker men på nått jäkla vis kommer det krypandes och man börjar inse att detta kommer ske. Det har varit mitt hem i 27 år, många minnen därifrån. Det känns inte så bra alls måste jag säga. Buhuuuuu! Känner mig lite nerstämd och det gjorde inte saken bättre att mormor ligger på sjukan efter en hjärtinfarkt häromdagen. Jag kanske borde flytta efter??? Nja Gävle är ingen toppenstad men nära till Stockholm. Nått som är säkert är att jag ska lämna Karlstad, men vart mina krassliga vingar ska bära mig vet jag ännu inte. Några förslag?


Haaa duuu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mägdi:

OOOOOOOOOOORUUUUUUUSSSSSSSST!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2:a kommentar, skriven , av Millimus:

Du ska inte flytta någonstans!!!! I sådana fall ska du flytta in till mig :).

3:e kommentar, skriven , av Mägdi:

Millimus! Du kan oxå flytta till Orust. Jessi, nu packar du kappsäcken och kommer hit!!! :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Klart Millimus jag flyttar in hos dig =P Säger upp lägenheten p stört! Pöss

Kommentera inlägget här :