Naked curves

publicerat i Modellbilder


God natt!

(Bara svammel)

Joru, det är ju natt som vanligt när jag "writar". Ingen som jag känner har ens reflekterat varför jag alltid skriver på natten eller i vissa fall på förmiddagen. Ett eller nja två skäl får det bli. Det är världens trafik mellan 17-22 och bloggen är så enormt jobbig och seg vid den tidpunkten. Därför avstår jag ens att läsa andras bloggar och uppdaterar inte min egen för då skulle jag kunna jämföras med vad "Thor"skulle kunna göra. Thats BAD BAD BAD!
Det andra är att jag är extremt morgontrött. När jag jobbar börjar jag oftast runt 14.00 och då är det inga problem för mig att sitta in på småtimmen om jag så bara vill det. Jag utnyttjar oftast det till min fördel, eller  nja....min nackdel annars.



Foto:
Kjell Sangberg Retusch: Kjell Sangberg och jag

Jag måste säga TACK till er alla som ville skriva en kommentar om F.A..N bilderna. Mycket roligt att läsa och jag blev så glad! Kul att det blev så positivt för mig när det var första gången jag gjorde en session i det stuket =D Thanks! Därför får ni några till! Gillas...ogillas? Det är en fråga...!!!!

Måste säga att jag tycker det är jobbigt att aldrig veta vilken kategori man ska publicera ett inlägg i om inägget har mer än en kategori! Det får ni Leva med.

I Lördags vart det party som heter duga! Ni kommer ihåg "Örni burni boy" som skickade blommor till mig? Bra! Han kom över på kvällen och vi snackade massa dynga. Det var så roligt att se Örni igen. Jag drar med han ut, mot hans mindre vilja. Sorry..hahahaha! Kvällen vart sådär askul. Long time jag hade så roligt, allt klaffade in i minsta detalj. Perfa! Snygg som få (enligt mig ;)) drack vi öl och dansade. Mitt i allt kommer Susselibus! Min Sussa! Lyckoruset strömmar i mig =D Vi är bäst! Det är VI sweetie...;) Krogen var suverän...efterfesten dessto bättre. Aaaahhhh...om ni hade en dold mikrofon hade ni kolat vippen, direkt! Toppen! Vaknade runt 15.00 dagen efter hos Örni (vi kom i säng runt 07.30) och kände mig hyffsad, men kunde varit bättre! Kvällen var hur fucking great som helst. Tack igen Örni...=D Me like!

Ps. Ditt godis är uppätet likaså häxblandningen;) D.s

Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Nice :)

2:a kommentar, skriven , av Fredrik:

Hot Hot Hot

3:e kommentar, skriven , av Fotograf Peter:

Sanslös vacker modell. Vilken underbar kurvig, het och sanslöst vacker kropp.

4:e kommentar, skriven , av k-g:

du är så sensuellt vacker . kurvig het vacker kropp . kramar

Kommentera inlägget här :