-Kåt-

publicerat i


Hellu!

Min syn hade inte förändrat sig ett smack. Tackar tackar. Man vill ju inte sluta med flaskbottnar direkt. Det gick bra hos optikern idag. Svårt att se bra ut i brillor när man inte riktigt har ekonomin att punga ut flera tusen för ett par dösnygga bågar som jag ändå sover sönder i slutändan. Till min hjälp idag hade jag härliga Sabine med mig på stan. Tusen tack för smakrådet, det blir nog gör nice tror jag.



Var tvungen att spana in lite affärer och kom på att...jaha...jag har inget att sätta på kroppen! Provade dessa gobitar idag, give me! Så snygga, sexiga och jag blir fan lång i dom! Kåt är nog en bättre benämning. Ingen karl som behöver huka sig när jag har på mig dessa...hehehhehe!


Löve


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

men gumman då, inte har jag fattat att du mår sååå dåligt. men jag e glad att ha sett dig skrattat å så i massor idag iaf. tur att du åxå har en sån bra vän som visar att han bryr sig genom att skicka blommor. jag hoppas bara att skrattet är äkta och inte bara en fasad. du ska veta att jag finns här, ensam, å typ jämt hemma så d e bara å höra av dig. dock kan jag inte svara på sms. å så länge jag har kaffe hemma e d BARA å komma, vart kul då du vart här =). stor bamse kram

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack gumman! Saker börjar ju som sagt ordna upp sig, rider fortfarande på glädjevågen sen igår! I kind a like it...



Kyss

Kommentera inlägget här :