F.A.N bilder

publicerat i Modellbilder


God afton i stugorna!

Allt väl med er?
Jo tack det är bra med mig men seg som en ärta. Känner mig lika grön som en också. Sova tidigt ikväll kanske..hehehe...som om det skulle hända!?

En ny bild sen gårdagen. My first picture totaly nude, ever. Blev hyffsat nöjd med den. Lite annorlunda att se sig själv i den posen måste jag villigt erkänna. Men...this is me then...↓


Foto: Kjell Sangberg Retusch: Jag


Tror jag känner mer för denna beskärningen av bilden... ↑


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Jisses vad du e snygg gumman. att kjell ens kan hålla kameran i styr när han tog dessa är ett under =). kramen

2:a kommentar, skriven , av Erik Jansson:

Hej

Jag snubblade över din blogg. Din kropp är underbart kvinnlig. Vacker att beskåda. Du gör en fin retusch och jag håller med Angelica, hur kan fotografen hitta fokus ;) Snygga bilder.



mvh Erik

3:e kommentar, skriven , av jazzy:

Vacker bild. Väldigt konstnärlig och tycker det var bra att fotografen jobbade seriöst. =)

4:e kommentar, skriven , av Fredrik:

mumma gumman.Ser riktigt bra ut gumman.



Det är stil & klass på fotona och en lysande modell.



Kram Fredrik

5:e kommentar, skriven , av Su:

6:e kommentar, skriven , av johan:

Otroligt vackra bilder, måste dock säga att jag gillar ditt uttryck för mycket för att gilla beskärningen. Har iofs som jag sagt tidigare alltid gillat dina fine art bilder men dom här var riktigt topclass! Keep up the good work!

Kommentera inlägget här :