D-dagen

publicerat i Modellbilder


Visst skulle det vara underbart att kunna ändra sin sinnesro lika enkelt som ett knapptryck på en fjärrkontroll? Jag har på känn att nått mindre bra ska ske. I många av fallen så har det inträffat tråkiga saker när jag har haft det på känn. Magen min är orolig och jag känner mig sårbar på något knepigt vänster. Jag är ledsen men vet inte varför. Jag har inget att vara ledsen över, än.



Foto: Kjell Sangberg

Det har varit något som inte stämmt på hela dagen. Jag kan inte sätta ord på det. Dagen har bara varit annorlunda. Mörk, kylig och kall. Saknat nått idag, vad undrar jag. Jag känner mig kass. D-dagen är snart över, sängen ropar och magen vill få ro. Krama om kudden och försvinna in i mina drömmar och vakna upp till en ny solig morgon.

Natti natti


//JessicA



Kommentera inlägget här :