Första dagen

publicerat i Dagbok


Första dagen utan internet. Trodde ni på den? Well.....jag har bara velat blivit osynlig för ett tag. Vet ni hur skönt det känns att inte blivit kontaktad över msn? Jag mår inget vidare. Punkt. Jag vill inte prata med nån vare sig det är över internet, msn, mobil eller på hem telen. Låt mig bara vara en stund. Jag är nere, fruktansvärt nere. Ingen, kanske en person som förstår mig just nu, vilket helvete jag går igenom.  Nej............why me?

Jag tog till en vit lögn för min vän idag. Jag mår dåligt av att "ljuga"...jag har kommit till det stadiet att pga deppigheter att jag inte säger hur det riktigt står till med saker. Varför inte erkänna, låta orden komma flygandes som grodor ur munnen som det är? Stolt, envis som en gnu är jag. Lätta mitt hjärta, prata om det på engång. Nu i detta ögonblicket (kl.00.23) har jag ätit 2 paket nudlar på fyra dagar. Vill inte äta längre, har ingen aptipt. Min vän vet.  Jag blir själv smått orolig. Ska jag, igen genomgå helvetes år som jag hade när jag gjorde slut med exet? Tiden då jag gick ner över 20 kg på en handvändning? Det är liknande känsla, fast en light version av det hela. Det ser tyvärr ut som jag faller i gamla mönster igen. Gud vad jag kämpat för att få hyffsad koll på mina matvanor.

Skäms på MIG!!! Pratar goja. Jag har inte fått kontroll över mina matvanor. Tror jag aldrig haft koll på det heller sen jag var 16 år och bodde själv. Just nu, när jag är så nere så är inte maten det jag preoriterar i första taget. Inget är prio ett.  Min hy....ja min hy är extrem torr över hela kroppen. Ungefär som, när man varit på ett soligt ställe och du börjar flagna. I mitt ansikte har jag fått massvis med röda utslag. Stressutslag? Jag är har mer problem än vanligt, mer röda knepiga utslag som annras inte är där. Jag mår nog inte så bra och min hy säger ifrån. Jessica vad gör du mot dig själv? Mitt hår är torrt, det går av och jag känner panik! Bara för jag mår mycket dåligt ska det behöva gå utför på hela mitt utseende? Släng för fan allt mot mig! Ta i allt du har, förstör mig helt när du ändå håller på! Spara inte ett skit, do it now! Dra inte ut på det mer. Slösa inte din tid...sk GUD! Straffa mig mer! Jag är så förbannat trött på detta.

FUCK


//JessicA 17/3-9



Kommentera inlägget här :