Plåtning imörn

publicerat i Fotograf


Hejsan hej!

Hjärnan har onekligen gått på högvarm idag. Jag känner mig alldeles matt, nästan uttorkad. Så mycket funderingar och saker som inte stämmer alls. Jag vet inte längre vad jag ska tro om saker som är skumma på jobbet. Tiden får utvisa helt enkelt. Längtar till en lång varm dusch och mys i soffan med min halvätna chipspåse. Bilderna får nog vänta nån dag eller två sen helgen.

Imorgon har jag fullt upp, känner mig en smula stressad faktiskt. Imorgon har jag bokat studion på Kiwa och ska bränna av ett gäng med bilder på min bästis Millimus som är höggravid. Hon ska klämma ut ungen runt den 13:e mars så det är på håret att jag hinner fota denna vackra skapelse! Jag är så svag för gravida kvinnor. De är så fantastiskt vackra. Plåtningen ser jag verkligen framemot! Det ska bli bättre bilder denna gång sen sist då jag fotade Susanne när hon var gravid. Kanske borde spana i de bilderna igen och göra iordning några. Kan ju faktiskt lite mer nu än då satt säga =P



Tack å hej


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Susanne e såå fin på det kortet, grymt snyggt kort på henne å magen :)



hade oxå velat haft en sån bild på mig.



kram

2:a kommentar, skriven , av Susanne:

Vackert kort men fyy vilken blöbb man var :P

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Du var hur vacker som helst gumman!

Kommentera inlägget här :