Full rulle

publicerat i Allmänt


Nu sitter jag här och avnjuter ett glas vin på balkongen hemma hos faster i Göteborg. Jag lyckades till slut att komma in på nätverket! Hatar tekniska prylar. Jag får ta att jag loggas ut hela tiden dock är det väldigt irreterande. Det blev ändrade planer idag. Egentligen skulle jag åkt till Magda men hon är på väg hit istället. Vi planerar att surpla lite vin/öl ikväll på nån mysig uteservering i stan. Äta en bit mat skulle inte sitta helt fel heller. Ikväll ska jag njuta och ta det så lugnt. Behöver varva ner efter dessa intensiva dagarna i Götet.



Oooooppsssss nu är Magda och Andreas (som fotade mig igår) här så jag är tvungen att sluta!

Hej svejs!


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adam:

Mummsiga .. skor :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

men skriv nåt nytt nu ravhiiiiil!

Kommentera inlägget här :