Byta yrke?

publicerat i Allmänt


ANALSEX. JÄVLA ANALSEX. Brunhålsutforskande rostburkstänjande kolonkittlande jävla analsex. Geggväck och den åtråvärda köttrosen. Vad är meningen med att tränga in i bajhålet? 

Fick jag din uppmärksamhet nu?

Jag borde ha haft ett annat yrke än det jag har idag. När jag var 16-20 år var jag snygg som tusan. Efter man blivit trygg i sitt förhållande blir man oautomatisk fet. Om man har anlag för det. Jag har det tyvärr. Jag blev fet bokstavlit talat..
Näää...jag hade nog aldrig pallat att knulla flera killar/tjejer så mycket och dessutom på film!

I boken Jenna Jameson- att älska som en porrstjärna  skriver hon om hur ett kontrakt kan ser ut. Det var då jag fatta att jag jobbar inom fel yrke =P

Ur boken:

Analt samlag med en person av samma kön (exkl.DP & Air tight)
$ 125.000 per scen

Analt samlag med person av motsatt kön (exkl.DP & Air tight)
$ 250.000 per scen

Dubbel penetration med person av motsatt kön (exkl. Air tight)
$ 400.0000 per scen

Air tight ( Med tre personer av manskön med samtidig penetration)
$650.000 per scen

Obesrvera att det inte är per film utan per scen!

Jag vet väl att jag aldrig / eller ha kunnat jobba som porrstjärna men vilka summor de stora kvinnliga stjärnorna får! Jenna Jameson, stark och en gudomlig skönhet.

Slick


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adam:

Men....

125 papp för att få stake i krysset ? Är det värt det?



/a

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Hahaha...det är nog inte värt det, som jag skrev så skulle jag aldrig göra vuxenfilm =P

3:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Herrejävlar, du... Det är nästan så jag funderar på det ändå...

Nej hemskt o behöva leva med vad man gjort och vad folk ser när man är äldre sen...



Men det var riktigt stora summor.



Jaa vädret sviker, såg inte det innan jag drog upp persiennerna.

När jag skrev inlägget såg jag ut genom en springa o tänkte att det var mulet bara.



Drog upp dom o det spöregna :(



Bra att du fixar annat!



OBS MYCKET VIKTIGT!!!



GLÖM EJ GUMMISTÖVLARNA!!!

4:e kommentar, skriven , av Helena:

Vilken snygg blogg du har! Vilket roligt och annorlunda inlägg du har skrivit. Vilka förbaskat höga summor pengar man kan tjäna i porrbranchen. Jag inser att jag är i fel branch :-)

Men den där summan är väl bara kändisar som får och inga amatörer som jag...haha

Kikar gärna in igen

5:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

men fy fan.. Vilka summor.. Snygg blogg.. Hoppas det går bra med plåtningen av madde idag.. // Anna-Maria

Kommentera inlägget här :