-Sayran-

publicerat i Fotograf


Hellu!

Har ni också underbart vårväder? Här är det strålande sol och varmt och skönt. Istället för att vara ute har jag suttit med ett gäng bilder på min otroligt fina granne och vän Sayran. Igår bar det av till Skutberget för lite fotning. Angelica, också en granne var med oss och hon gjorde ett superjobb när hon hjälpte till med reflexskärmen, thank you! Utan dig hade det varit bökigt värre ;) Du kan lita på att jag ska använda dig flera gånger!


Foto: Jag

På midsommar gifter sig Marcus & Sayran! De är så otroligt kära och det lyser verkligen ren lycka av dem. Det ska bli spännande att gå på deras bröllop, en blandning av kurdiskt och svenskt. Men vad ska man ha på sig? Förutom en krans i håret =P Nått blommigt kanske? I mitten av maj ska jag fota ett bröllop. Jag är skitnervös! Tänk om jag klantar mig rejällt och det blir dåliga bilder. Jo tack, jag känner pressen =P

Men nu...duscha och lapa lite sol kanske...

Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ella:

Snyggt som tusan!

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Vad duktig du är på att fotografera!

Jag tror absolut inte att du kommer göra bort dig på bröllopet!



Jag älskar bilden på din header!!!

GRYM!!!

Vilken blick!!



Kramar/Madde

3:e kommentar, skriven , av Sebbe:

Du blir bättre och bättre Jessica! Din bästa bild! Vacker modell och snygga färger. Fortsätt så =)



Sebbe



4:e kommentar, skriven , av Sayran:

Du jessi, habibi, Är det jag? hihi jag känner mig så fin nu :) visste inte att du hade sån talang bakom kameran också! Det bästa med allt va att nåt du gjorde som fick mig känna mig lugn och inte ett dugg nervös.. Du är Härlig, tjejen!

kram

Kommentera inlägget här :