Road trip

publicerat i Nöje


Tjo!

Nu är jag hemma igen efter en till liten Road trip till Orust. Jag är så förbannat seg i både kropp och själ. Bilen går fint som tusan, jag älskar att köra min nya Bumbi bil! Vem vet, jag kanske åker tillbaka till Orust redan i helgen =P Jag har haft det jättebra som vanligt. Jag åkte efter jobbet i söndags och kom tillbaka till stan idag. Jag har världens bästa arbetskamrater helt klart! Tack! Jag är ledig i helgen så varför sitta hemma och möggla när jag inte har fått min studioutrustning än? Töööligt! Well sånt är livet.


Eftersom jag sov hemma hos Magnus under trippen till Orust så hade jag packat med mig kamera mm för att dra iväg och fota natur/macro under tiden han var på arbetet. Så jävla tråkigt att vädret var så förbannat boring! Det bidde nada fotning. Bättre lycka nästa gång antar ja?!


Ingen större lust att skriva, eller mer att jag inte orkar. Men jag har haft det mysigt under dagarna på Orust och vill mer än gärna åka tillbaka nu i helgen. Får se hur det blir. Nu ägg och smörgås och tidig kväll...gäsp!


Pöss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Hej tjejen! Vi ska ha en Bloppis den 21 nov och jag tänkte höra dels om du vill ha bord och sen om du ville länka för att göra lite reklam? Jag vore oerhört tacksam :)



Kramar

_______________



Hur många här har inte mängder av partyklänningar, jeans, skor, linnen och annat hängandes hemma som är använda ett fåtal gånger? Oftast står man framför garderoben och känner att man har noll att ha på sig. Så varför inte sälja av kläder och fynda nya för en billig peng?



Detta är ett perfekt tillfälle att sälja av det du inte använder.

Kläder, skor, smycken, väskor etc.



Boka bord på vår loppis!



Lördagen den 21 nov på Röda Rummet, Pitchers mellan 13-16.00 är dörrarna öppna.



Mingla, prova kläder och ta en drink i baren som kommer att vara öppen! (Obs! Åldersgräns i baren)



Efterfest på Röda Rummet senare under kvällen, med fri entré för alla som handlar!



Till er som bokar bord kommer vi dela ut en schysst goodiebag med en massa fina presenter!



Kontakta mig på [email protected] eller på http://www.sandraasp.com om ni vill boka ett bord för endast 150 kr.

Om ni känner att ni inte har tillräckligt med kläder för ett eget bord, dela gärna med en vän.



Välkomna!

Kommentera inlägget här :