Några rader

publicerat i Fotograf


Tjooohooo!

Allt väl med fölket? Själv mår jag fint fint! Nu är jag hemma igen efter vistelsen på Orust. Skönt att vara borta men riktigt skönt att vara hemma oxå. Min säng, min garderob, min dator dock ett ekande kylskåp. En hel vecka kvar till lön hur fan ska jag klara det? Bilen går fortfarande bra i alla fall ;)


Modell: Linda/Avsikt Foto: Jag

I torsdags hämtade jag ett STORT paket med mina nya blixtar och objektiv!!!! Det ligger ouppackat, hur kommer det sig? Inte likt mig direkt. Jag har helt enkelt jobbat och varit bortrest så det flyger upp imörn. Det ska bli riktigt spännande! Min egen julklapp till mig själv. Ikväll blir det retusch för hela slanten, jag ligger efter så jävla mycket. Känn ingen press för fan...hahahahaha! Gött att ha bra musik att lyssna på. Jag har tre låtar som spelas för fulla muggar ↓

1. Lady Gaga-Bad romance
2. Black eyed peace-I gotta a feeling
3. Caroline af Ugglas-Vi blundar

GOOD SHIT!

Avslutar med en bild på snygglot Linda =)


Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Skitsnygg bild!

2:a kommentar, skriven , av Moa:

Oh, vad blev det för leksaker? :)

3:e kommentar, skriven , av Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

snygg!

Kommentera inlägget här :