Åååååååååååååå

publicerat i Dagbok


Hellu!

Ni ska bara veta vad duktig jag är! Duktig å duktig kan vi diskutera men jag har "redan" satt på vinterdäcken på bilen! Tack my dear friend gos Tomas för detta! Sist sekunden Börgi är jag annars så detta är svårt att slå till nästa år. Jag älskar min lilla Bumbi bil! Min bil heter BUMBI om ni undrar. Jag tyckte det passade att ge min bil namnet Bumbi. Nu vill jag bara ha bilen svart med leopardmönster på!!!! Känner du dig manad ERNEST????? ;)

I skrivande stund sitter jag med hårfärg då jag hoppas täcka ALLA gråa jobbiga hår. Gött ska det bli att få en jämn färg igen. Jag är 28 år och har en hemsk grå grotta i hövvet! JOBBIGT VAAA?

När jag kom hem efter jobbet hade jag fått mail att min studioutrustning hade skickats! Wiiiiiiiiiiii! Julafton snart! Ni vet inte hur gött det känns, jag får nästan ståtrosa! Ärligt, jag tror det är bättre än en orgasm! Ååhh det är fina grejer det =P Snusk Börgi kommer framm.....

...Ett tag senare....

Färgen blev typ hyfsat jämn =P Skit samma, jag har aldrig brytt om min frilla. Dock är jag skitsugen på att skaffa löslugg. Roligt va att det finns att köpa? Jag som ALDRIG haft lugg för mina virvlar kan köpa löslugg..hahhahahah! En sån måste jag bara testa! Börgi med lugg....mjoooo...njaaaa testa kan man alltid göra.

Varför KAN INTE JAG bi kär? Varför ska killar bli kära i mig och jag inte i dom? Frustration!


//JessicA







 

Kommentera inlägget här :