Dagens lunch

publicerat i Allmänt


Hellu!

Jag är så förbannat trött. Det blev en sen natt igår framför burken. Det skulle ha varit min lediga dag och min städ dag inför Göteborgsresan. Nopp så blev det inte alls. Jag fick pallra mig upp imorse och sticka och jobba! Några få timmars sömn inatt så jag är så mör nu. Idag blev jag den som blev hackad på jobbet. Dels för jag kan äta sjukliga mängder mat utan att bli för mätt. Som idag på lunchen käkade jag en vanlig Big Mac meny och ytterligare 2 Big Macs! Jag förstår inte hur jag får i mig all mat! Längtade hem till soffan efter det kan jag lova.



Rolig städning jag har framför mig. Avlopp som ska rensas, diska, vika tvätt, dammsuga och bädda rent. Jag vill bara ligga i soffan och mysa ju! Plikten kallar...


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212:

Har du inge stöpp männisch?

Kommentera inlägget här :