Bloopers

publicerat i Modellbilder


Jag fick mer smak efter jag lagt upp före/efter bilder och letade som en tok efter massa bilder på mig som inte är så lyckade minst sagt. Bloopers. Det finns så många från varje söt fotograf /behöver tillåtelse att visa bilderna så jag orkade inte bry mig om mer nyare bilder. Här är ett gäng gamla som tusan bilder på mig i olika...hm...ja....bilder på mig!!! Jag lade själv märke till att jag skrattar i varje session, på massor av bilder! Det är ju tecken på att jag alltid har det så förbannat roligt framför gluggen!

Ni söta personer som sagt att jag blir så bra på kort kan ju verkligen titta hit! Det är under om några blir bra när jag fotas mohahahahha! Det är lika bra att säga att de är direkt från kameran, alltå oretuscherade.





Lite roligt väl?


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Fan vecka fräna bilder, dö! den med kornblått linne är ju underbar o likaså den i rosa linne med blomman- love it! "Ökenbilden" a la´ Robert Broberg med höga knät är ju oxå stenhård! =) =)

2:a kommentar, skriven , av icka:

OCH gitarrbilden i gräset- mycket vackert!

3:e kommentar, skriven , av Jeanette:

4:e kommentar, skriven , av Jeanette:

Haahaha, du är ju helt galen JessicA, and I LÖV IT! :*

5:e kommentar, skriven , av Nisse:

Hej!

Du ser bra ut fast du nått över de 40:i förök att inte mackra på din hy då den är kornig o grov.

Du är inget ämne som modell,men jag tror inte det är din förhoppning heller.

Ditt något säregna ansiktsdrag gör dej intressant för fotning av tex häxteman.

Kör på Jessica

Nisse Remnér

Kommentera inlägget här :