Feedback

publicerat i Allmänt


Som ni vet har jag haft en rejäl svacka att skriva i bloggen. Nu har jag postat lite inlägg för att försöka få lusten tillbaka. Lusten är mer nu än vad den var för en vecka sedan.

Jag har ingen aning om vart ni läsare kommer ifrån. Vissa vet jag ju såklart ;) bortsett från det skulle jag vilja att ni som läser min blogg svarar på lite frågor. Ni väljer själv om ni vill vara anonyma eller ej =)

Frågor:

1. Ålder
2. Man eller kvinna
3. Vart bor du?
4. Varför läser du min blogg?
5. Är det något du saknar som du vill jag ska skriva om/visa bilder?
6. Vad är negativt i bloggen/skrivandet/bilder ect?
7. Vad tycker du är mest intressant att ta del av på min blogg?
8. Har du några tips hur jag ska bli mer possitiv att skriva mer inlägg på bloggen?
9. Hur ser din livssituation ut? Jobbar du/pluggar/arbetslös ect
10. Du läser min blogg, varför skriver du inte mer kommentarer?
11. Har vi träffats?


Jag uppmanar både de jag känner och inte känner att svara på dessa frågor så kanske jag blir en bättre bloggare. FEEDBACK PLEASE!


//JessicA








Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M:

1. 33 år

2. Man

3. Staden med alla rödljus och rondeller.

4. Vi har ju pratat en del på msn samt att du är duktig på att fotografera.

5. Fler bilder och även lite mer Börgi-upptåg

6. Det negativa är väl att du inte visar upp fler av dina bra bilder samt att du verkar tro att du inte är tillräckligt duktig!

7. Dina bilder

8. Ha ett "du"-fokus med en stor portion "Börgi-style". Fundera på den formuleringen! :)

9. Förutom att leverera halvdåliga ironiska inlägg på msn så livnär jag mig som projektledare.

10. Jag är så blyg... ;)

11. Nope

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

1. Ålder-28

2. Man eller kvinna-Kvinna

3. Vart bor du?- Ksd

4. Varför läser du min blogg?-Intressant med foto

5. Är det något du saknar som du vill jag ska skriva om/visa bilder?-Ingen aning, kanske den biten att det krävs inte så mycket för att bli bra på bild. Rätt verktyg så blir allt bra.

6. Vad är negativt i bloggen/skrivandet/bilder ect?-inget

7. Vad tycker du är mest intressant att ta del av på min blogg?-att du är ärlig

8. Har du några tips hur jag ska bli mer possitiv att skriva mer inlägg på bloggen?-det är upp till dig, man ska göra för att man vill inte för att man måste

9. Hur ser din livssituation ut? Jobbar du/pluggar/arbetslös ect-Jobbar

10. Du läser min blogg, varför skriver du inte mer kommentarer?-glömmer bort kanske, skriver typ aldrig kommmentarer

11. Har vi träffats?-nepp



3:e kommentar, skriven , av Lisa:

1. 25

2. kvinna

3. karlstad

4. dina bilder och du är rolig!

5. mer åsikter/funderingar skulle vara roligt

6. kommer inte på något

7. alla bilder!!!

8. skriv när du verkligen känner för det

9. arbetslös

10. Jag suger på kommentarer helt enkelt, ska försöka bättra mig =)

11. ja vi har sprungit på varandra men vi känner varandra inte



/Lisa

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

1:28 år



2:Qvinna



3:Karlstad



4:Intressant läsning och snygga foton, ser hur du utvecklas, bra tidsfördriv oxå ;)



5:Självklart kan du väl lägga ut mer bilder du har ju en del, det är alltid roligt att se, eller frågor och funderingar du tänker på.



6: Ser inget negativt i den alls, tycker att du bloggar bra när du har nåt att skriva om, tycker väl det har varit lite väl mycke blogg hysteri ett tag där alla skriver varje dag, flera ggr om dan om från vad dom ska ha på sig, till inhandling av mat och vilket snyggt påslakanset nån köpt på ikea idag, helt ointressant! Who gives a crap? Sån är inte du :)



7: Jag är väl mest intresserad av dina bilder som sagt/skrivet. Sen äre alltid kul å läsa vad du har haft för dig, eftersom vi inte ses så ofta så blir man uppdaterad emellanåt.



8: Jag tycker du bara ska skriva när du känner för det, inte för att du känner dig tvingad av nån

(läsarna) Alla får hjärnsläpp ibland å då kommer oftast inget vettigt ur en ändå.



9: Working at a brillorm butik!



10: Jag skriver ju nästan jämt nu för tiden! :)



11: Självklart harr vi de.

5:e kommentar, skriven , av Angelica:

1. Ålder 26

2. Man eller kvinna so called kvinna

3. Vart bor du? kd

4. Varför läser du min blogg? finns juhe som länk i msn =P naj då..kul å se vad du har för dig

5. Är det något du saknar som du vill jag ska skriva om/visa bilder? Åh naj då...du skriver å lägger in d du känner för..så ska d va =)

6. Vad är negativt i bloggen/skrivandet/bilder ect? Nada

7. Vad tycker du är mest intressant att ta del av på min blogg? Hur du mår å dina bilder..du har juhe fått mig intresserad

8. Har du några tips hur jag ska bli mer possitiv att skriva mer inlägg på bloggen? Öhm nope

9. Hur ser din livssituation ut? Jobbar du/pluggar/arbetslös ect Arbetslös, snart mammaledig ;D

10. Du läser min blogg, varför skriver du inte mer kommentarer? Är bara allmänt kass på d

11. Har vi träffats?

Aaah d har vi...e juh grannar =)

6:e kommentar, skriven , av Sebbe:

1. 32

2. Man

3. -

4. Du bjuder på dig själv

5. Jag saknar mer bildeer på dig du sköna =D

6. För lite bilder på dig...;)

7. När du är på bilderna+sexigheten

8. No

9. Egen företagare

10. För blyg

11. Nej

Kommentera inlägget här :