Det går bra nu

publicerat i Fotograf


Men tjenare!

Här har ni en extremt glad Börgi som skriver! Jag sa i början av året att detta skulle bli mitt år men det första halvåret var sunkigt, deppigt och påfrestande. Jag mådde inget vidare alls i alla aspekter av mitt liv. Sant, ibland ville jag bara typ dö. Fuck detta är återigen INTE mitt år tänkte jag. De andra halvåret som pågår nu är det helt tvärtom!

Man kanske inte får ett helt år som man tror kommer bli bra men de få dagar/veckor/månader man kan få liiiite tur i livet, just där befinner jag mig NU! Sista halvåret av "mitt år" har jag fått fast anställning och trivs som fisken i vattnet. Jag har tagit ett "litet" kliv att utvecklas i mitt fotande som bara kommer bli bättre som tur är. När man väl kan cykla så cyklar man typ ;) Fota är min nya passion som ersatt inredning som var min hobby, mitt allt min framtid. Sjukt nog har jag inte inrett mitt hem sen det tog slut med mitt senaste X. Tack och lov måste jag tillägga. Jag var manisk! Det var ännu dyrare hobby...eller nja.....det beror hur man ser på saken =P

Livet känns så mycket lättare på något sätt. Jag har mina vänner (som jag ser alltför sällan), jag har ett fast jobb, jag har en PIIIIIP vän, jag sparar pengar för två resor nästa vår och höst. Fan det slog mig...börjar jag bli vuxen? Jag rider på vågen av ren lycka, vare sig den håller i sig en dag eller längre så ska jag bara njuta! I kind a like it!


//JessicA *Happy*




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Em:

Alltid bra att vara lycklig :)

Härligt att läsa....

Lycka är tydligen få förunnat nu för tiden, och man passar sig nästan för att vara "lycklig" utåt. Vissa saker måste man få utstråla, och det är lycka.

Kommentera inlägget här :