Helga

publicerat i Fotograf


Härliga måndag!

Helgen har varit bra, superskönt att ha varit ledig. Planer som att städa gick i vanlig ordning i stöpet. Det är så typiskt mig. I lördags fick jag mysigt besök av Millimus och fabror Melker. Vilken guldklimp! Han är sååå gooo den lilla krabaten. Det ska bli riktigt skoj att få fota gossen lite längre fram =D

Vad har jag annars haft för mig? Njutigt av min lediga helg. Det blev lite raj raj i lördags hemma hos Gräsberg. Det blev en hyffsat tidig kväll, planerna var väl att åka ner till byn och spela lite biljard men klockan blev för mycket. Skönt att komma i säng i hyffsad tid. Seg som en mört var jag igår, det var soffan för hela slanten!

Snart bär det av till Göteborg i några dagar. Det ska bli skitskoj att gå på musikal och träffa my honey Mägdi! Nu var det alltför länge sen jag flydde hemmet hihihihihi! Ser så framemot helgen som kommer!

Dax för duschen och jobbet!


Tjing!


//JessicA



 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Vad fin han är :)

2:a kommentar, skriven , av JessicA:

Svar: Susanne



Ja visst är han! Likaså dina barn =)

3:e kommentar, skriven , av Millimus:

Vad fiina! Jag måste få ett sånt!

Kommentera inlägget här :