Mitt kluriga utseende

publicerat i Allmänt


Vi leker med tanken...okej?

Om du fick bestämma...vilka skönhetsoperationer skulle du vilja göra i ditt ansikte?





Nja...........eller inte......

1. För det första skulle jag vilja ha fylliga läppar. Den behöver inte vara stora jag vill ha mer fylliga läppar, ja du vet mer plutiga och sexigare. Men visst är det konstigt att min mun är så liten jämfört med mina breeeeda käkar!? Åh i munnen kommer det in en k*k...konstigt nog ;)

2. Jag skulle vilja slipa ner käkbenen så jag får ett mer äggformat ansikte. Sliiipa sliiipa slippa ner brosket å shit! Vet inte ens om det är möjligt! Men ja, jag kanske inte alltid kommer överens med min ansiktsform. Jag vill ha en anisiktform smalare helt enkelt. Jag gillar inte käkarna.

3. Kinder kinder kinder!!!! Ni ska bara veta genom hela mitt liv jag önskade att de var borta! Jag accepterar dom mer än mina manliga käkar =P Eller inte! Jag har blivit kallad så mycket genom åren pga mina stora runda kinder och ja tyvärr har jag dessa fettbollar. Kan man fettsuga egentligen kinder? =P Mina kinder är bland de värsta jag mådde dåligt över under min tonåringstid! Höga kindben...thats me!

4. Jag kan få grisnäsa på bild.

En fotograf/vän (numer en avdankad toffel)  sa en gång att jag hade ett klurigt utseende....jag frågade den mannen om det var positivt eller negativt. Det är väl positivt sa han medans jag satt och bara försökte att få mina fingrar att svara. Tack för den ditt pucko! Idag, för 1 år sedan håller jag med han.....jag har klurit uteseende och kan tydligen vara en klurig persson.

Vad skulle du vilja förändra i ditt uteseende?


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Men va?! Dina käkben och kindben är ju det snyggaste ever :D

2:a kommentar, skriven , av Jeanette:

Alltså, Elina har rätt! Jag förstår att man som barn har svårt att acceptera att man ser annorlunda ut, men seriöst...vilken MODELL skulle inte mörda för dina kinder? O jag skulle kunna ta lite av dina käkben..jag har för lite tycker jag själv!



Om jag skulle leka med tanken att förändra något så skulle det vara att förstora överläppen och på så sätt få en mer symmetrisk mun..i övrigt är det nog inget egentligen, förutom att min nästipp är "klumpig", men jag skulle nog inte vilja ha en perfekt näsa heller, vad är det då som utmärker MEJ för den JAG är?!!

3:e kommentar, skriven , av Henrik Teh Fötogröfer:

Du har ett unikt och spännande utseende. Det är lyxigt! Motsatsen är ett vanligt, tråkigt utseende.. och vem vill se ut som alla andra?

Du har karaktär och är kalasfin som du är. Så bara positivt! =)



OM jag skulle operera mig då hade det blivit ögon i nacken, det skulle vara fräckt! :P

4:e kommentar, skriven , av anonym:

vackraste ansiktet jag någonsin har sett

Kommentera inlägget här :