-Bilder-

publicerat i Fotograf


God förmiddag!

Inatt har jag sovit otroligt bra, vaknade och kände mig utvilad. Pysslat med lite bilder på förmiddagen, dels på Elina och även lite andra bilder. Snart är det duschen och senare ska jag till Ikea med Millimus och hennes lilla Melker. Det blir inga stora inköp bara lite krafs som värmeljus för min del. Efter det blir det att fortsätta storstäda. Städningen har kommit efter och fan vad det är jobbigt att ta tag i det efter uppehåll =/














Foto: Jag Modell: Elina


Höppas att ni gillar bilderna!


Pöss & Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Jättefina bilder :)

kramis

2:a kommentar, skriven , av Janina - Modellen som skiter i alla måsten (also in English):

SVAR;



Åh jag kan komma dit när som hellst egentligen, så länge det inte är en helg & någon betalar resan ;P haha. Det är så attans långt dit ner & just nu och ett tag framöver kommer jag inte ha råd då jag ska köpa en ny bil snart (dvs så fort jag har lyckats spara ihop tillräckligt med pengar igen.. suck)



För mig blir det också Gynning utan tvekan för övrigt :D Hon verkar som en skön brud om man jämför med Katrin.



underbara bilder här ovan också! ni är riktigt duktiga ihop :) Hoppas du får en bra fredag & orkade läsa min superlånga kommentar.



Kram kram

3:e kommentar, skriven , av Neha:

Fina bilder=)

Kommentera inlägget här :