Auktion

publicerat i Allmänt


Hellu!

Bad updates I knoooow!
Nu har det varit en hel del jobb och en tröttare Börgi än vanligt. Sorry sorry.
Igår var det auktion på Hammarö auktionsverk där jag haft turen att få jobba lite extra och måste säga att det är himla roligt! Folk är inte riktigt kloka att handla så extremt mycket skräp! Det blir långa dagar på sisådär 14 tim med att lämna ut varor till kunderna. Igår var det 1830 utrop och då är jag en av de andra som får springa runt och leta efter varje auktion att ge kunderna, ni kan bara tänka er vad jag yrar runt som en borttappat vante och med min dyslexi när det gäller siffror...hahahahahaha!

Det är tempo för det mesta och varmt som tusan. Ibland känns det att kan de inte ta slut nångång! Iall stress så är det fortfarande roligt att kuta runt och bära grejer, vem behöver ett gymkort liksom? Jag gillar att träffa kunderna och man kan verkligen se hur glada och lyriska de är när de ropat in något dom vill ha. Precis som mig själv när jag ropade in denna underbara söta lilla Emmafåtölj. Bilden är inte rättvis, den går i beige/gammelrosa med medaljongtyg och tyget blänker så vackert. Den kommer kommer bli så vacker i mitt sovrum där mitt sovrum går i liknande färger. Längtar tills jag får hem den och lägga min hemsydda lilla kudde i fåtöljen =) Idag känner jag att jag gjorde rätt att köpa den, jag hade annars ångrat mig! Den kanske kan komma till användning i nån fotosession, vem vet!


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

SV; Åh vad fiin! Älskar såna gamla, fina möbler <3

Kommentera inlägget här :