Boxning

publicerat i Allmänt


Igår blev det spontan utgång direkt efter jobbet. Jag blev medbjuden på Boxningsgalan som var på Löfbergs Lila Arena igår. Jag + boxning är något helt nytt! Det var rätt roligt måste jag säga och lite pirrigt när Karlstad tösa Anna Ingman vann stort mot Miriam Brakache. Det är helt klart en annan känsla att se det live. Mycket intressant. Efter galan drog vi in till stan och traskade in på Röda Rummet och surplade på lite alkohol. Har varit lite seg idag och mina planer för dagen gick i stöpet. Jag skulle ha gjort massa saker men det får vänta tills imörn. Nu blir det lite mys i soffan och invänta om man ska vara fyllechaffis ikväll eller ej!

Haa duu!!!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Hellu!



Tänkte jag får väl lägga en kommentar när jag ändå är här inne och kikar, va snygg sidan blivit, det var den visserligen innan oxå, men roligt med nytt och fräscht :) Jag läste att du fått fast anställning, stoooort grattis! Blev jätte glad för din skull, vet ju hur skönt det är med en tryggad inkomst, faan va skönt för dig Jessica! Antar att det blir mindre hobby aktiviteter numera, men vi kanske kan ta en foto dag/kväll när tid finnes, vore såå roligt att få till de nångång, du är ju en grym fotograf. Hör gärna av dig! Puss & kram

Kommentera inlägget här :